2022. július 25., hétfő

Hát, én gazdag lennék

Nem fogok én  a lidlis adliba járni kérem, nem fogok én spórolni, megveszem a  nyolcvan forintos zsemlét is, ha úgy tartja úri kedvem, és még a lakásomat sem kell áron alul eladni a híd alá menet közben, sőt, jobb napokon még parizert is! Hisz bár gazdag nem voltam eddig, de boldog biztosan, legalább is mint lelki szegény, és ugye az mondva vagyon, bár mostanában gyanús lett, hogy inkább lelki gazdag lehetek, ha már alapbeállításon is boldogtalan. De szegénység az nincs, tele van pénzzel az egyik fiók (mer'nekem több fiókom is van ám, de annyi, hogy néhányban nem tartok semmit!), igazából milliárdokat őrizgetek. Még a távolabbi őseim tették félre rosszabb napokra, amik mindig voltak, de mos közeleg a pláne. És ez csak egy kis ízelítő, van ebből még sokkal több is, meg még nagyobb címletek:

saját.én

Szóval mit nekem "háborús infláció", az előző ilyen idején spájzoltak a néhaiak ezt a csomó zsét, és mivel most is hasonló idők járnak, vagy már jönnek is, bármikor bevethetem az aranynál is gránitba vésettebb papírtartalékot!

Nagy szerencse, hogy még mindig a pengő a hivatalos forint, és nem a korona, mert bár abból is van pár, de elég gyűröttek, meg összesen néhány száz az egész, ami a mostani árfolyamon lassan csak négy zsömle lenne két kefírrel. De négy-öt milliárd pengőből, hát... a csillagokat az égről bazmeg, a toronyóra láncával!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése